عکس | استوری قابل توجه فرهاد مجیدی برای کاپیتان استقلال

حسین حسینی در لیگ بیست و سوم عملکرد درخشانی داشت و در ۲۹ مسابقه‌ای که در قاب دروازه استقلال ایستاد ۱۸ مرتبه کلین‌شیت کرد و اگر حسین پورحمیدی را فاکتور بگیریم بیش از هر دروازه‌بان دیگری در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق به بسته نگه داشتن قفس توری‌اش شد.
عکس | استوری قابل توجه فرهاد مجیدی برای کاپیتان استقلال
کد خبر : ۷۲۱۸۴

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری، کسب دستکش طلایی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را به سیدحسین حسینی تبریک گفت.

حسین حسینی در لیگ بیست و سوم عملکرد درخشانی داشت و در ۲۹ مسابقه‌ای که در قاب دروازه استقلال ایستاد ۱۸ مرتبه کلین‌شیت کرد و اگر حسین پورحمیدی را فاکتور بگیریم بیش از هر دروازه‌بان دیگری در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق به بسته نگه داشتن قفس توری‌اش شد. سنگربان آبی‌ها در فصل گذشته تنها ۱۵ گل خورد که آمار شگفت انگیزی به شمار می‌آید.

وی که قرار است در لیگ بیست و چهارم برای سومین فصل پیاپی بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود ببندد و به شدت مشتاق است به عنوان کاپیتان استقلال جام قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر ببرد حالا به یک بازیکنان فوق‌العاده محبوب نزد هواداران استقلال بدل شده و برخلاف گذشته دل همه استقلالی‌ها با او همسو است که این اتفاق بسیار خوبی برای حسینی قلمداد می‌شود.

عکس | استوری قابل توجه فرهاد مجیدی برای کاپیتان استقلال

پس از اینکه در مراسم برترین‌های سال فوتبال ایران، جایزه دستکش طلایی با بهتر است بگوییم برترین دروازه‌بان سال ایران به سیدحسین حسینی رسید افراد برجسته‌ای برای او پیام تبریک صادر کردند که یکی از سرشناس‌ترین آنها فرهاد مجیدی سرمربی پیشین استقلال است.

فرهاد مجیدی با انتشار یک رشته استوری کسب این افتخار مهم در زندگی فردی کاپیتان استقلال را تبریک گفت. مجیدی به عنوان بازیکن و سرمربی استقلال سابقه همکاری با سیدحسین را دارد. در فصلی که مجیدی توانست استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ برتر وی نقش غیرقابل انکاری در تحقق این اتفاق خارق‌العاده داشت و در ۲۶ مسابقه‌ای که در دروازه استقلال ایستاد ۲۱ بار کلین‌شیت کرد و تنها ۹ گل دریافت کرد!

منبع: پارس فوتبال

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر